lørdag den 2. marts 2013

Første indlæg... i denne omgang. Hvad skal man så skrive her, der er jo så mange ting der gerne vil ud? Tjoh, man kunne jo starte med at sige at denne blog hovedsageligt kommer til at handle om politik, så er dem der måtte læse dette advaret! ;-) Og når vi nu er ved advarslerne, så er det vel også på sin plads at advare om at jeg er "en rød satan" og som den slags nu er flest, så er jeg ikke særligt begejstret for borgerlig og liberalistisk politik, hvem der så end måtte føre den. Jeg prøver konstant at få presset indlæg ind i aviserne, det er jo den bedste måde at få holdninger ud på, og når det så lykkes vil jeg gengive indlægget her. Skulle der begynde at dukke folk op på siden her, vil jeg også begynde at lave indlæg specielt hertil, men den tid den sorg, eller glæde som det nu måtte vise sig at blive.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar